torsdag 23 augusti 2012

Norra berget

Hej! Oj vad fort tiden går. Händer grejer gör det hela tiden och bloggen hinner aldrig uppdateras. Igår var jag ledig så vi upptäckte Norra berget efter att ha ägnat förmiddagen till städning av hemmet. Så mysigt ställe alldeles vid skogen. Lekpark, djur, gårdsbutik och världens mysigaste fik med rutiga dukar och äppelträd. Agnes såg fåren och ska helt resolut "BÄ" innan det blev fika i lite kyligt solsken (hej höst typ). Igårkväll hade jag och A lite tjejkväll tillsammans med moster Sara, Emelie och Carro. Kul med sällskap medan herrn i familjen var på hockey. Sara sov här så vi tog en favorit i repris och åkte upp till NB idag igen och det lektes och lektes på lekparken. Agnes fick en liten kompis i 3-åriga Theo och tjöt av skratt åt alla bus han gjorde. Min älskade unge, tror hon är så redo för dagis nu! Näe, nu ska jag slå igen mina blå. Lika trött som vanligt efter en stressig kväll med en överbelagd avdelning (puh!), imorgonbitti kör vi igen! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar