tisdag 29 januari 2013

Helgens miniutflykt

Utsikten från vårt hus är så himla himla fin. Blir helt förundrad varje gång jag får se den (vilket ju bara är på helgerna då det är mörkt när man är hemma jämt annars...hihi!) Sen är ju vintern och dess ljus helt makalös också!
Hej! 

Här kommer en till uppdatering om vår helg... Nämligen från vår lilla miniutflykt som sträckte sig så långt som till vår baksida :-) Bäst så när man har två små michelinbarn (maaaassor av ytterkläder) och dessutom en höggravid i sällskapet. Det blev lite bob- och pulkaåkning, en kort promenad, klappa hästarna och sen grävde vi ner oss och fikade varm choklad/kaffe och bullar. MYS! 

Åh, känner att jag lever upp bara jag ser dessa bilder. Jag ääääälskar vintern när den är såhär och får så himla mycket energi av sol och kall, frisk luft. Är ju ytterligare något underbart med att få barn - man verkligen tar sig tid till att "vara ute" mer! 
Två som troll i underställ och flis redo för utelek!
En kort promenad blev de som sagt ;-)

Vackra vinter!
Vårt älskade lilla hus sett från baksidan. Enda vi känner är ett minus utifrån är dessa blå knutar.... Dom vill vi nog på sikt någon gång måla vita istället :)
Hehe detta glada gäng hade jag som sällskap 
Jag fastnade också på bild och såg som vanligt ut som "hej kom och hjälp mig"
En trött och bestämd liten Agnes och en Elias som sveper varm O'boy!
Rödkindade små tar igen sig i soffan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar