söndag 14 oktober 2012

Jag ser mormorsrutor när jag blundar.

Hej! Kikar in snabbt för att meddela att jag lever och mår bra ;-) Haha! Har jobbat helg = den lilla tid jag haft över har ägnats till det ni ser nedan. Agnes "överkast to be" is eating me!!! Kommer inte kunna sluta förrän jag är klar, å de är 25 rutor bort.... Gah! SÅ tidskrävande och Maniska Hanna är i farten. Men om man får säga det själv tycker jag iaf det blir väldigt fint.

Nej, nu blir det sängen för mig så man orkar upp när klockan ringer 5:30 imorgon. Måndag och ny vecka står för dörren och jag HOPPAS att ett och annat kommer falla på plats, spännande så jag dör! :-)

Hörs mer med ett ordentligt inlägg imorgonkväll. God natt med er och hoppas helgen varit god.


1 kommentar:

  1. Gud vad snyggt! Blir ungefär lika manisk som du när jag håller på!

    Vad använder du dig av för garn- och nåltjockhet? Jag håller på att lära mig göra mormorsrutor, men har bara hittat mönster på små rutor. Vart har du hittat mönstret till dessa?

    SvaraRadera