tisdag 9 oktober 2012

Wiie

Hej hopp tisdag!

Idag är det kvällsjobb som gäller för mig så jag har haft en riktig slapparförmiddag. Eller "på pappret" har jag haft det men egentligen så är jag helt matt för huvudet har gått på sånt högvarv! Har en massa ovissheter i vårt liv just nu och det tär väldigt mycket på en som en gång i tiden var ett kontrollfreak. Sedan jag började jobba har allt annat fått tummas på, men nu har jag verkligen nått en gräns. Hoppas på lite svar, beslut och handling snarast, för jag äts upp in i från just nu. Som tur är blir det ju snart jobb och då har man inte någon tid att fundera iaf ;-)

Förresten så hade jag så jäkla kul i lördasg, vinet (och maten! Åh maten...) har aldrig smakat så gott. Och efter många månader (år?!) ifrån Gladan var det ett kärt återseende ;) Tack Therese och Mattias för en toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar