fredag 6 november 2015

Drakborgen

Tjollahopp!

I onsdags tog vi en tur till favvo-stället (iallafall för två i familjen) - Drakborgen! Ett lekland i Birsta. Emil fick göra några ärenden på IKEA medan jag och brudarna klättrade runt, studsade och åkte rutschkanor.... och sen blev det till deras stora glädje pankakslunch! Till mammans stora glädje blev det under kvällen ihopskruvning av IKEA-köpet och vardagsrummet är nu ganska så komplett :-D Win-win!

Igår var jag tillbaka på jobbet. Har fått en ny tjänst och är numera för jämnan stationerad på distriktet Gudmundrå i Kramfors. Ingen mera poltjänst för mig! Mer ansvar men även skönt att ha mitt eget område och försöka bygga upp någon slags ordning som funkar för mig. Spännande och läskigt på samma gång. :-D

Men idag var jag återigen ledig och har varit uppe på Ljungan hos familjen Edström/Dahlberg och lekt järnet. Det har sprungits, rests till Turkiet, pysslats, sminkats och gud vet vad.. Nu har vi parkerat oss i soffa hemma för lite fredagsmys, gäller att börja i tid med myset för att hinna med alla moment men middag, film, popcorn osv innan klockan är alldeles för sent, haha!

 


En  rolig dag på Drakborgen i onsdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar