torsdag 29 september 2016

Trött Tröttare Hanna


Såhär sportar jag och min lilla kille genom dagarna. Urtvättad amningströja på mamman och tätt-tätt tillsammans, och sådär snygg blir man när man lider av grav sömnbrist ;-) Hehe, mer död än levande och ser ut att ha åldrats många år på 8 veckor.... Men det ska nog snart ordna till sig det där med sömnen. Också är jag i full gång med att träna enligt Lofsans nya bok. Än så länge har jag bara kommit till promenader och aktiveringsövningar, men jag längtar tills man kan börja träna lite hårdare och framför allt börja springa igen... men med tanke på hur lat jag var hela graviditeten tar jag ett steg i taget och börjar i rätt ända, säkrast så. Och även om man inte riktigt trivs i sig själv där man är nu känns det skönt att inte behöva ha någon stress, jag måste inte komma i form innan någon ytterligare graviditet utan jag har hela livet framför mig att bara rå om min egen kropp.

Är så glad och tacksam över mina tre friska, fantastiska ungar och att jag har haft turen att få bära dom, men nu känner jag mig väldigt klar med att vara gravid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar