fredag 5 april 2013

Fredag och grillpremiär

Just i detta nu, livskvalitet ;-)

Heeeeeeej!

Oj oj oj vilken härlig fredagskänsla jag har idag! Har jobbat första veckan på nya jobbet och det känns så himla bra än så länge! En sådan underbar lättnad. Och nu när jag kom hem så har Emil och Agnes förberett allt för en grillmiddag. Just i detta nu är vi placerade på balkongen hela familjen och det är helt vindstilla och solen ligger på så himla skönt. Jag sitter i solstolen med en kall cider och bloggar, Emil grillar och Agnes ränner runt och grejar med allt man kan greja med på en liten balkong (förvånansvärt mycket faktiskt). Äntligen känns det som att våren är på ingång!

Men utöver att jag haft en toppenstart på nya jobbet, att det är fredag och att våren är här så firar vi ikväll även att jag och Emil hållt ihop i åtta år här i veckan! Tänk att åtta år gått sedan lilla 19-åriga Emil och lilla 16-åriga Hanna blev ihop och stod och hängde på Gudmundråskolans baksida, hihi. Åtta år av med- och motgångar,  och nu står vi här och har en underbar dotter tillsammans och äger ett hus ihop. Tänk att vi flyttade hemifrån tillsammans, flyttade till Stockholm tillsammans och sen till Sundsvall innan vi flyttade hem till Kramfors igen. Att vi nu bor i vårt fina fina lilla hus där vi ska bo länge länge och se Agnes växa upp. Herrege vad jag älskar dig Emil :)

Jag och ruffsan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar