tisdag 2 april 2013

Påsk

Familjekort uppe på fjället! ;-)

Kikar in lite fort för att säga HEJ! Hoppas ni haft en fin påsk, om man får "nätskryta" lite så hade vi iaf en fantastisk sådan uppe i Vinlia med toppenväder, härliga skoterturer, fjällsluft, pimpling, underbar mat och skööööna sovmornar. Precis så bra som det låter! ;-) Jag har fotat järnet och det kommer vara svårt att välja ut vilka som får hamna på bloggen... I-landsproblem, men det får i vilket fall bli ett senare sådant för det orkar jag inte ta tag i nu. 

Har haft min första dag på nya jobbet idag och det kändes superbra! Är lite trött i huvudet nu efter alla intryck och allt man ska komma ihåg, men man har förstås mycket med sig "gratis" från förra jobbet. Nu ikväll har jag haft fullt upp med omplantering av alla mina pelargoner och uppackning från resan, hade så fullt upp att jag missade att vi hade fotbollsträning idag. Fasen också, vi som skulle ut på grus och allt! Ja ja, är ingen vits att gräma sig över det nu, får passa på att ta en tidig kväll nu istället :) Ha det fint så hörs vi med bildbomb, kanske redan imorgon ;-) Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar