onsdag 3 april 2013

Långfredag

Efter min sista dag på hälsocentralen i Sollefteå blev jag upphämtad av en glad sambo och en trött dotter, vi brassade iväg och upptäckte strax att vi var på heeeelt fel väg och sen tog jag över ratten ;-) Emil agerade GPS-läsare och på slutet var vi mitt i skogen på nån liten isbaneväg, och när vi passerade en uppfälld bom som jag aldrig sett förut började jag på allvar fundera om vi någonsin skulle komma fram. Mot alla odds så var vi faktiskt rätt, även om det var en liten liten väg som nästan aldrig brukade vara plogad fick vi veta sedan.

Efter en god natts sömn var det sedan långfredag och vi hade inga planer på att ha en tråkig sådan utan tryckte ner oss på skotrarna och åkte iväg till Bomstugan, en liten stuga utan vatten eller el som Ellas bror äger. Är perfekt avstånd dit, nästan alltid vindstilla, en liten backe att åka bob i och dessutom en liten flod att pimpla i.

Agnes ÄLSKADE att åka skoter, fick först åka en sväng med moffa fram på skotern, och sen var det jag, Agnes och Sara i kälken. Såfort man stannade sa hon bara: "Agnes mera skoter!" , hihi perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar