torsdag 13 april 2017

Kalasen fortsätter....

Hej mina vänner, här inne är det lite återupprepning men vi gör inte så mycket annat än styr för kalas och kalasar... ;-P Tisdagen var inget undantag, då kom min mami och resten av den klanen för att gratta den nyblivna 3-åringen.


Som vanligt när vi alla samlas är det ett (o)organiserat KAOS :-)


Efter att inte kunnat närvara vid några kalas var äntligen gamm-momma Kerstin på plats igen, till Gretas stora glädje.


Som vanligt var det massa assistans med paketöppnandet. Greta fick ännu mer fint, hon har fått så himla mkt bra grejer! <3 Denna dag bl a resväska, kläder, pyssel, prinsesskronor och lite annat smått och gott.


Yoshie var såklart med på kalaset också. ;-P


Lillprinsen vår som ju är så otroligt mammig och pappig gav moster en OK-stämpel och satt hos henne stora delar av kvällen. Det är faktiskt väldigt stort för Axel brukar INTE gå med på att vara hos nån annan än mig och Emil mer än ett par sekunder ;-P


Här har vi en tjej som gillar att bli sjungen för, men är lite rädd för tomteblosset :-)


Återigen blåstes alla tre ljus ut!

 

Också avslutar vi med en triss av bilder på fina barn, hihi.

Och sen har jag hunnit med att hänga några hus bort på tjejkväll, varit ute på lååång springtur med Agnes cyklande bredvid (goalzzzz) samt börjat planera för det sista kalaset för lillan - kompiskalaset som äger rum imorgon. Och mitt i allt ska vi fira påsk också :-) Som sagt, vi gör inte annat än att kalasar på, hihi! 

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar