söndag 22 juli 2012

God natt!

Åh, jag njuter av att lägga mig i sängen med benen högt. Idag var vi på IKEA-runda innan jag började jobba. Vårt hem tar sakta men säkert form, blir så mysigt. Och kvällens jobbpass gick som vanligt i ett, men jag måste säga att ångesten sakta men säkert börjar bytas ut mot skräckblandad förtjusning. Dagarna tar slut på en sekund och jag lär mig så sjukt mycket varje dag. Att man blev hämtad av skruttan här nedan vid kvällens slut var en glad prick över i:t. Och nu är hon så go som bara hon kan vara, vi ligger i sängen för att sova och trots att jag ligger och bloggar så borrar hon in sitt huvud i min mage och kramas som aldrig förr. Ska ge lite respons på kramarna och sen hoppas jag att vi somnar fort. Dagpass imorgon sen ser jag fram emot en ledig tisdag! God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar