torsdag 19 juli 2012

När sommar'n är som bäst!

Underbara sommardag! Emil är i Stockholm så jag och Agnes brassade igår upp 10 mil i landet eftersom jag ändå var ledig idag. Det gjorde vi definitivt rätt i. Imorse tog vi tillsammans med familjen båten till Kärleksudden som det så fint kallas, med långgrund sandstrand. Agnes har verkligen haft en så bra dag som hon kan ha. Bad, bad, bad... Och en bulle när hungern faller på (inte ofta när det finns nåt så kul som vatten i närheten). En annan tyckte vattnet var kallt men Agnes sprang upp och ner hela tiden. Snacka om att det är ett riktigt litet vattendjur vi har. De andra åkte ring bakom båten en del och badade men jag bangade faktiskt allt idag. Nu har iallafall min lilla skrutta precis somnat gott efter att ha gått all in hela dagen, och jag ska slå på en Harry Potter-rulle med mina syskon som är lika HP-nördiga som jag....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar