fredag 2 november 2012

FREDAGSMYS

Hej två-veckor-senare! Shit vad tiden springer iväg och nu är det redan November! Inte mig emot, för nu vill jag ha snö, minusgrader och JUL. Älskar det...

Himla skönt ska det bli med en ledig helg igen iallafall. Förra jobbhelgen blev minst sagt kaotisk, både på jobbet och hemma - med en sjuk Agnes samt en ambulansfärd för en annan i min familj. Det gick som tur var bra men sådana gånger får man sig verkligen en tankeställare om vad det egentligen är som betyder något. Jag måste verkligen bli bättre på att inte lägga energi på struntsaker och lära mig att leva i NU:et och uppskatta allt det fina jag har. När man har småbarn blir man dock väldigt mycket bättre på det tycker jag. T ex när den första snön kom och jag fick se det genom Agnes ögon genom att uppleva det med henne. Det var MAGISKT för henne och blev på så vis det även för mig. Tack för att du får mig att se allting på nytt igen min lilla skatt!

Men nu ser jag som sagt fram emot två lediga dagar och jag har inte bokat in någonting. Sist jag var ledig var en riktigt hektisk helg med en massa roliga saker inbokade så denna ska jag bara ta det lugnt och hänga med min lilla älskling mest hela tiden. Vi invigde denna fredagkväll med att köpa med oss mat hem från en thairestaurang här nedanför och senare blir det X-factor för att spana efter syster/moster Julia som är på plats för att se One Direction. Emil är på match ända upp i Östersund så honom får vi inte se något ikväll. 

Bättre sent än aldrig, här kommer lite bilder från vår galna utekväll förrförra lördagen då Amanda, Maria och Carro kom hit och åt middag och festade till det med utgång och allt. På söndagen var vi så sega så vi låg i en hög i soffan hela dagen. Agnes verkade dock inte misstycka utan njöt fullt ut eftersom hon fick sällskap av så många och dessutom pizza till lunch.. I SOFFAN. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar