torsdag 15 november 2012

Tröstshopping


Bild-Källa
Strumpbyxorna, kjolen och koftan är några av sakerna som är påväg hit hem.... :)

Sitter på nålar som ett barn inför julafton och hoppas på att få SMS/avi att hämta ut ett paket förhoppningsvis idag. Har nämligen tröstshoppat för en liten förmögenhet och fyllt på hela Agnes garderob. På sistone har det mest blivit slitstarka kläder till dagis vilket inte är det roligaste, så nu passade jag på att köpa lite blandat med saker som är lite finare också inför alla festligheter nu i December ;-) Åh, hon kommer bli så fin mitt lilla skrutt! Som för övrigt babblar, babblar och babblar just nu.... Igår ramlade hon ner från soffan och jag överdriver inte när jag säger att hon sa "Mlamla...Ne-Ne mlamla dä" 100 gånger och pekade vart hon landade. Hon säger Ne-Ne om Agnes nu, hihi så gulligt. Nu ska jag fortsätta lite med fotoboken men efter den så får det nog vara slutshoppat till vår lilla familj på ett tag, har minst sagt lagt ut en del på sistone... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar