tisdag 20 november 2012

Ingen vanlig sketen tisdag

Åh, detta är definitivt ingen "vanlig sketen tisdag" (à la Findus i Pettson och Findus) utan en mycket mycket bra sådan!

Jag fick veta häromdagen att jag fått nytt jobb, vet inte om jag skrivit det här men så är det iaf. Bara dagtid samt var 6:e helg. Galet bra känns det och jag är så lycklig över att kunna ge en god natt-puss till min dotter varje dag! :) Idag fick jag även lönebeskedet och kan glädja mig åt en bra löneförhöjning :) 10/12 börjar jag så det är inte alls länge kvar. Nu är det de där böket med dagisplats som återstår "bara" :-/ Ska delge våra planer lite mer någon gång snart också! Som att inte det vore nog så kom dessutom paketet med kläder till Agnes idag också, och då blir jag som ett barn på julafton ;)

Jaja, nu sitter vi inpackade i bilen påväg söderut. Jag och mina två favoritpersoner i hela världen. Vi ska mysa tillsammans alla tre och när Emil jobbar ska vi umgås med vänner. Så välbehövligt att komma bort från vardagen litegranna.

Hoppas Stockholm visar sig från sin allra bästa sida! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar