onsdag 14 november 2012

Jippie!

Hej alla glada!

Här är det inte tipp topp utan efter en riktig skitnatt så har jag legat däckad superhängig och med feber idag. Typiskt, jag som varit så fylld av energi på sistone. Är iofs inte förvånad för mitt immunförsvar har verkligen varit botten den här hösten. Är kanske inte så konstigt med mycket stress, ingen träning, infektioner på jobbet och som grädde på moset en liten dagistjej som drar hem baciller... 

Iallafall så låter jag inte det här ta över (iallafall inte så länge det går över tills i helgen och nästa vecka...:P). Jag är nämligen så glad just nu så ingenting kan sänka mig, för jag har fått ett nytt jobb! Det är på en vårdcenral, 7:45-16:30 måndag-fredag samt var 6:e helg. Var verkligen sjukt timat med övriga planer i vår vardag och kommer passa oss perfekt hoppas och tror jag! Wiiiie!

Sen att jag har en del kul att se fram emot som fotbollsträning, familjemiddag och bio i helgen hjälper också till. Samt att vi åker till Stockholm nästa vecka! Väldigt välbehövligt break från vardagen ska det bli. Nej, nu ska jag pyssla lite med en fotobok här - vill verkligen komma i fas men är inte ens klar med den om Agnes första år. Och hon är ju för fanken snart TVÅ! Jaja, det tar ju sin lilla tid det där.

I brist på aktuella bilder kan ni få några från ett annat
härligt vardagsbreak, nämligen Gotlands-resan i somras...
Åh längtar till sommar när jag ser dom!

 
Kusiner. Agnes och Christoffer, 1,5 månad skiljer det på dom!

Ännu fler kusiner: Nathalie, Alfred och Mathilda. Gó-ungar!
En puss till mamman, på Knejpbyn. 
Ta min hand! 
Morfar/farfar Leif och Mathilda kör rally 
Agnes och Emil ska hälsa på Pippi i Villa Villekulla
Faster Tina ;)
Emil flyger

Jag, Emil och Agnes tog en kväll i Visby. Klart man somnar på dom där kullerstenarna. Åt på världens mysigaste restaurang där vi satt uppe på en takterass med utsikt över Visby, blommor, mur och hav. Vackert!

Lillpluttan vaknade till efter ett tag på restaurangen också. 
Men blev lite en liten mystjej ganska fort igen... 
Gick längs strandpromenaden när Agnes sov i vagnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar