onsdag 13 mars 2013

Ännu mer kalas

Mycket kalasbilder här nu, jag har blivit lite dålig på att fota vardagsbilder och kameran kommer nästa bara fram när det vankas festligheter, och då endast om det är dagtid och ljust (om ens då). Nej, tack och lov att vi går mot ljusare tider... och på sikt ska jag investera i ny kamera då min gamla verkligen sjunger på sista versen nu efter att ha hängt med i ur och skur.

Ja, men för att återgå till rubriken - Kalas! Vårt lilla skrutt har verkligen blivit riktigt bortskämd med massor av kalas och vi är fortfarande inte klar med alla firanden ;-) I helgen som var hade vi en riktig kalaslördag rakt igenom! På dagen var vi hos Leif och Anette och fikade och Agnes fick paket, senare på dagen kom mamma, Lasse, Ville, Julia och min mormor hem hit och grattade henne med fika, paket och sång, och på kvällen packade jag, E och A in oss i bilen och brummade till Älandsbro för middag och mello-kväll med två andra födelsedagsbarn (to be), Sara och Daniel. :) 

Såhär fin är man när det både vankas kalas och melodifestival på samma dag ;-) Agnes guldfodral fick hon i födelsedagspresent av "motte Saja" :-) Så fin!
Hade bakat en jättegod (om jag får säga de själv;-) morotskaka ur Leilas bok. Mums!
Litet hjärta som tyckte det var mycket pinsamt att bli sjungen för...
... men som tur var ingenting som inte lite glass kunde råda bot på ;-) Hihi!
Och paket sen!
Som innehöll utklädningskläder (minst lika kul för stora som små, hehe...)
Och finaste staffliet :) Efter lek och kalas var det vila på trött tjej för att orka med mellokväll med pizza, godis och dans :)

Tack för allt firande och alla fina paket till Agnes <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar