fredag 22 mars 2013

Veckan


Hej på er!

Fredag igen men helt utan några fredagskänslor för min del... Har nämligen en jobbhelg framför mig. Känns dock inte alltför hemskt för jag har haft en så härlig vecka! Och för att inta tala om förra helgen.  Då var det fotbolls-DM som gällde, och vi vann 2 av 2 och gick vidare till vår stora förvåning. På söndagen hade jag, Emil och Agnes picknick ute på vår baksida och avslutade sen hela helgen med kalas (hehe, en stående punkt på våra helgagendor tror jag)! Agnes fick ännu fler superfina presenter och vi firade även Emils kusiner Lova, Linus och Nicke och Maria som alla fyllt år nyligt, härligt med stor släkt :)

I veckan har det varit jobb som gällt alla dagar och vid dagens slut har jag kommit hem till ett dukat bord varenda dag. Så lyxigt! Igår var jag ledig och jag och Agnes hade en heldag tillsammans. På förmiddagen hängde vi med Meiya och Therese och blev bjudna på pannkakslunch innan småtjejerna slocknade i vagnarna, och på eftermiddagen drog jag och Agnes till Härnösand och hämtade upp moster Sara för att sen blåsa ner till Sundsvall för lite shopping (vill dock poängtera att jag inte köpte EN ENDA sak - har aldrig hänt förut!)

Nej, nu blir det lite fredagsmys här! Emil har gjort hemma-GI-pizza och det ska bli sååååå gott :) Trevlig helg på er!

Några bilder från i söndags:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar