fredag 3 februari 2012

Ändrade planer

Hihi, fick tänka om lite i mina kvällsplaner då jag fick sällskap hela kvällen av en liten solstråle till dotter. Herregud vad sjukt rolig hon har varit! Satt upp telefonen till örat och sagt "a-e?" (hallå?) när vi pratat med Emil sisådär hundra gånger, försökt smörja sig, busat, dansat, gungat gungnyckelpiga, velat babbla istället för att sova... Och till sist insåg jag att jag fick lov att träna trots att hon var vaken (brukar försöka göra det när hon sover middag, gått och lagt sig för kvällen eller kan vara med Emil för att jag ska kunna fokusera ordentligt), och jösses vad rolig Agnes tyckte att hennes mamma var då. Hon skulle klättra på mina ben, knyta upp mina skor, resa sig mot medicinbollen... Och hela tiden tittade hon fascinerat och aningen skeptiskt på mig. Men det roligaste var när jag gjorde en övning då man ligger på mage och tittar ner i golvet bland annat... Och när jag tittar upp så har hon lagt sig, på mage, mitt emot mig och ser supernöjd ut. Så himla mysigt att få ordentligt med kvalitetstid efter att ha tillbringat en hel lång dag ifrån varandra <3 De senaste timmarna har hon iaf sovit så jag och Emil har roat oss med ett par avsnitt Oz och nu ska jag STUPA i säng. Ofantligt trött!

Hoppas förresten den nya (provisoriska) designen på bloggeb är bättre och att det kanske ska funka kommentera nu. Höll på att dö när jag tittade från datorn på tidigare inlägg idag (första gången!), helt minimala bilder så jag förstorade ett par stycken.

Nej, sova var det ja. Ljuvligt! Imorgon jobbat jag kväll så jag ska njuta av sovmorgon. Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar