söndag 26 februari 2012

Lugnet sänker sig...


Efter en hektisk dag börjar nu lugnet lägga sig över vår Matrosbacke. Vi har varit borta från 10-tiden till ca 18. Lång dag på språng och nu har jag just date:at dammsugaren och skurmoppen medan Emil badat lillskruttan. Hittade diverse saker bakom soffan som någon måste kastat ner - hmm, undra vem det kan vara? ;-) Nu har jag iallafall tänt ljus i hela vardagsrummet och känner mig helt avslappnad för första gången på länge. När jag kom hem från jobbet i fredags så överraskade Emil med mig med att (förutom att ha städat hela lägenheten) ha köpt vita tulpaner, rosor i krukor samt en orkidé. Så nu är det alldeles harmoniskt och bra energier flödar här hemma igen, tänk vad lite ordning och blommor kan göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar