fredag 17 februari 2012

Blä

I onsdags vinkade vi hejdå till finaste moster/syster Sara efter några härliga dagar tillsammans. Sorgligt som alltid att skiljas åt, och extra sorgligt att hon tog med sig mitt immunförsvar hem till Kramfors. Jag har nämligen legat utslagen i någon slags influensa nu som hade sin topp igårkväll, fasen alltså - tror aldrig jag mått så förj*vligt med feber. Och självklart får jag detta under praktiken då jag absolut INTE får bli sjuk. Men antar att det är som alla säger - inte så konstigt, med tanke på att jag håller till på ett sjukhus bland en massa sjuka människor efter ett år som spenderats mer eller mindre hemma. Idag känns det iallafall som att jag är påväg tillbaka igen, om än med en hemsk hosta, huvudvärk och halsont.

Ja, det var en lägesrapport från sjukstugan. Min blogg är verkligen trist nu och jag har inlägg sedan månader tillbaka som jag vill publicera. Jul, födelsedagsfest och förra lördagens härliga vinterdag. Men var sak på sin plats, nu ska jag fortsätta kurera. Lite citronvatten på det här så :)

Mina älsklingar på cityterminalen då vi var tvungna att ta en fika då Saras buss var 45 minuter framskjuten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar