fredag 3 februari 2012

FREDAG!

Hej hej från datorn. Oj vad längesen jag satt vid den men nu tog jag mig lite tid när Agnes sover. Fast, där hör jag ett tjatter inifrån sovrummet. Återkommer när hon fått komma upp och pysslar med något annat.
_______________________________________________________

Så. Uppe! Hur underbart är det inte att höra lite babbel från sovrummet där ens lilla älskling legat och sovit ett bra tag. Man öppnar försiktigt dörren, och möts av rosiga kinder, tussigt hår och världens största leende! Made my day. Min dag ja, den är än så länge lugn med "Efter 10" i bakgrunden på TV, kaffe i koppen och mjukisar på... men klockan 14 börjar min praktik-kväll. Känns sådär att skippa fredagsmyset med familjen för att vara på en obetald praktik... men, jaja... Skönt med sovmorgon idag iallafall. Och sen är det ju HELG! Lovely.

Lite kärlek genom kameralinsen (vilken har fått vila rätt mycket på sistone): 

!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar