torsdag 20 mars 2014

En bra lördag

Tre glada busungar i lördags när Mathilda och Christoffer var på besök!

Hej! Känns som att vi hunnit med så himla mycket kul på sistone, förutom att njuta av våren som jag skrev om sist ;-) Har hunnit umgås en massa med vänner, t ex en hel förmiddag hos Carro i Sundsvall (medan hon pysslade om mitt hår - snacka om lyxigt, både kompistid och fin frisyr!;) , vi har hängt med Therese och Meiya på öppnis, Amanda och Martin har varit här på middag och bara i lördags så hade vi först en heldag med Agnes kusiner Mathilda och Christoffer på besök, innan vi åkte till Härnösand på kalas för att fira min lillasysters födelsedag, följt av att vi allihop åkte hem till mamma för middag och Gladiatorerna. Mysig dag!


Tre grimas-tokar!
När det var lunchdags packade vi på barnen en massa kläder för att gå ut och inviga grillen, passande när man inte orkar med att tända en riktig brasa ;) På uteplatsen har inte bord och stolar fått komma fram än, så där blev det "snickis" (= picknick, men Agnes kallar det för snickis så vi har också börjat säga det, haha!)

Emil fick agera grillmästare och jag satt och glänste i mitt nya fina hår, när man känner sig som en liten gris är det trevligt att iallafall känna sig fin i håret ;) 
Korvätarna!
När Mathilda och Christoffer åkt hem svidade vi om, packade med oss paketskörden och brassade direkt söderut.

I Älandsbro fick vi se en show med "Vad du är söt min kära lilla ponny" by Ville och Sara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar