fredag 21 september 2012

Fredagsmys!!

Tittut i fredagsmyset! 2 inlägg på samma dag - wooow ;-) Åh vad roligt det var att hämta hem vår älskling idag. Jag och Emil gick tillsammans och möttes av en tjej med katt-ansiktsmålning. Hon blev eld och lågor när vi kom, och lekte järnet och visade oss allt möjligt innan vi sa att de var dags att gå hem och hon glatt vinkade till fröken och de andra barnen. Väl hemma festade vi till det med smoothie till mellis (mixade yoghurt, banan, äpple, blåbär och hallon) som A ÄLSKADE och lekte sen järnet! Nu har vi hunnit äta en gooood fredagsmiddag (hemgjorda hamburgare ala O'learys!) med tända ljus i en städad och fin lägenhet. Riktigt fredagskänslan har jag i magen, känner mig mkt piggare, och nu ska jag fortsätta njuta av denna mysiga kväll. Jag äääälskar min familj så otroligt mycket!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar att hämta! Men tycker det är nästan lika roligt att lämna, så häftigt att se hur bra han trivs i en helt annan miljö än hemma. Gillar att ha en förskoleunge helt enkelt även om man längtar ihjäl sig på dagarna :)

    Härligt att du är tillbaka på bloggen <3 Hoppas du mår bättre nu! Kramis

    SvaraRadera