torsdag 20 september 2012

TRE (!!!) veckor sedan

Hej hej från en sjukling. Usch vad less jag är på sånt nu, kände mig helt väck idag på jobbet och det visade sig, precis som det kändes som, att jag hade feber. Eller lite subfebril iallafall - som vi skulle säga om patienterna, haha. Idag kände jag hela dagen för att själv krypa upp i en sjukhussäng, få allt serverat och lite antibiotika insprutad i blodet... Nja, riktigt så illa var det väl inte men imorgon är det jag som går till dr:n!

Annars är det mycket som pågår i huvudena här hemma nu. Tankar hit och tankar dit, vi får se vart allt landar så småningom. Något som jag kom på är iallafall att det nu är hela tre veckor sedan vi befann oss i paradiset. Tre veckor, och jag har fortfarande inte fått upp alla bilder jag vill. Här kommer iallafall de som knäpptes under torsdagen på Kreta:

Sovmorgon som alla dagar. Bästa sättet av vakna på är att bli väckt av denna lilla solstråle.
Ner till stranden och leka med sand/stenar.
Vilopaus och påfyllning av energidepåerna.
 
När det var dags för lillan att sova middag passade jag och Emil på att njuta big time! Bästa mojiton jag druckit hade dom på vårt hotell (och med tanke på alla mojitos jag druckit i mina dagar så.... he he, just kidding!).
Öltunnan.

 
Lagom tills lillan vaknade var det glasstime! 
Gick ut tidigt en kväll för att se solnedgången och för att Agnes skulle kunna vara på stan lite (hon hade sovit så många kvällar).

 
En kort kort stund höll hon ut innan hon ville krypa upp i vagnen = och därmed somna som en stock.
Ovanför gamla stan var det världens utsikt ut mot en vräkande hav. Riktigt kargt och vackert!
Strike a pose!
Solen hade redan gått ned när vi kom, men det var otroligt fint ändå!
Naturens under.
Efter en fin promenad blev det god middag med oss vakna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar