måndag 3 september 2012

"Lias"

Alltså oh my god va gulligt! Agnes har ärvt ett par skor av kusin Alfred, och kompis-Elias har likadana men jag tror inte Agnes sett dem på sedan tidigt i somras. Trots detta är det "Lias" hon säger när hon öppnar garderoben och finner dessa idag. Så sött så jag dör! Bästa kompisarna :)

Och utöver det så har jag och A varit på dagis idag. I en timme! Agnes drog in direkt och lekte med grejer, skrattade åt barnen och sträckte sig till och med och ville "omma" (komma) till en av pedagogerna. Kändes nästan för bra för att vara sant. Sen blev hon dock trött och fick bråttom iväg till cykeln och ville åka hem igen :) Hoppas det går lika bra imorgon när det är två timmar vi ska vara där och leka, men det tror jag absolut! Åh vad jag är lycklig över min fantastiska dotter.

Nu ska jag pyssla lite med tvätt efter resan och planera kvällens middag. Får finbesök av syskon och mamma <3 br="br">
Sötnosarna Agnes och Elias sist vi var i Sthlm:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar