torsdag 16 januari 2014

25 år!!

Hej från sängen! Ligger utslagen här efter en underbar 25-årsdag. Fick frukost och paket på sängen imorse då Emil klev upp redan klockan 6 för att hinna innan jag skulle på jobbet <3 Till lunch kom jag hem till ett serverat bord med en helt underbar jättebukett tulpaner (mina favoriter) mitt på och efter jobbet blev de middagskalas med mamma, Lasse, Julia, Ville och mormor. Fick ännu mer underbara presenter också vankades det tårta som jag smakade på även fast jag såklart är livrädd för socker just nu;-P Emil jobbade kväll så när mamma och CO. åkt (efter att vi alla haft dansstund i Agnes rum) var det bara jag och A hemma, varpå hon tjöt: "Jaaaaa! Film och kramar i soffan!!" - väldigt bra förslag tyckte jag! Nu ligger hon och snusar sött och jag ska snegla lite i instruktionsboken till min nya lilla "bebis" som låg i morgonens paket (LYCKLIG!) ... Detta om jag nu kan koncentrera mig, vilket är lite tveksamt med tanke på att någon verkligen har ett gymnastikpass i min mage och gör volt på volt så hela magen skakar, haha. 

Vi hörs när vi hörs, i helgen har vi först jobbfest på Hornöberget imorgon och på lördag är de 85-årskalas för mig och Ella (25+60år), så vi har fullt upp med firande åt alla möjliga håll! Ha det fint :-)

Här nedan syns jag och Agnes som "kramas och tittar på film" ikväll, och på den andra bilden fina presenter och tulpanbuketten uppradade tidigare idag ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar