onsdag 13 juni 2012

Lycklig

Ligger i sängen och känner att jag måste skriva av mig innan jag M Å S T E sova. Jag vill inte sova, vill aldrig att dagen ska ta slut. Är så lycklig. Jag har haft världens bästa dag och vägrar inse att den nu löper mot sitt slut. Så otroligt högtidligt och fint, och sen firande med de bästaste vännerna och de finaste familjerna man kan tänka sig. Har gått runt och varit hög av lycka hela dagen och svävat på rosa moln. Och nu ligger jag här i sängen med ett stort flin och bara tänker tillbaka på dagen. Tänk, nu är jag klar! Nu får jag jobba och jag har klarat av en hel universitetsutbildning och har tagit min examen. Och dessutom har jag den finaste lilla dottern man kan tänka dig, och den bästaste sambon, bästa familjen, och bästa vännerna man kan ha. Ska allting verkligen få vara såhär bra? :-) Ja, jag kan iallafall säga att jag definitivt njuter fullt ut. TACK SNÄLLA FINA NI SOM GRATULERAT MIG OCH VARIT MED IDAG/KVÄLL. Blir nästan lite gråtmild såhär på sentimmarna, hihi. Ska ligga och filosofera lite till innan jag accepterar att dagen faktiskt ÄR slut och får leva vidare i minnet. Kram från "Syster Hanna" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar