fredag 29 juni 2012

Sista kvällen

Hej! Imorgonbitti åker vi hem, buhuuu! Har haft så härliga dagar med häng och bad på Tofta strand, kvällspromenad och romantisk middag på en mysig restaurang i Visby, Villa Villekulla och Pippi, karuseller, glass, fotbollsgolf, titta på djur, lite shopping, pizza på standrestaurang, SOL SOL SOL, sandslott, läsa, bus, dans, cider.... Ja, riktigt bra helt enkelt. Fast nu när jag tänker på det så blir det härligt att komma hem till vår nya lägenhet och fortsätta fixa med. Och på måndag börjar jag på mitt jobb! Åh, skräckblandad förtjusning :)

Nä nu ska jag läsa och sen sova tidigt. Kl 7 lämnar vi hotelley imorgon. God natt folket! Lovar att göra ett (eller 10) riktigt fullsmockade Gotlandsinlägg nu när ja kommer hem.... Å just ja, vill ju trycka in nåt examensinlägg och nåt om midsommar med..... Hur ska man hinna :) Ciao!

Sålänge, ett gäng instagram-bilder (hajea heter jag där.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar