fredag 1 juni 2012

Plugg

Shhhhh, stör ej - plugg pågår ;-)

Sitter nu ensam hemma och kaffepausar lite innan jag ska ägna eftermiddagen till intensivt plugg. Det finns för- och nackdelar att plugga med småbarn och ett minus är att det verkligen är helt omöjligt att få någon form av ro när lillan är hemma och vill sitta i knä, gosa, visa något eller busa lite. Man kan inte bara ignorera det vilket leder till många break och svårt att få något flyt i det man gör. Om vi å andra sidan ska nämna ett plus så är det friheten plugget medför, man kan ta en dag mitt i veckan och gå på Skansen t ex. Eller sitta i frisörstolen flera timmar....  ;-) Och när vi liks är inne på frisör så kan jag meddela att jag är himla nöjd med mitt numera helblonda hår, tog egentligen bara bort utväxten och ändå så känner man sig så mycket blondare. Som jag trivs bäst. B1 (eller var det B2, Amanda? hihi) som man är ;-)

Före och Efter
Har alltid blivit supernöjd när jag varit hos Julia så jag tycker att ni ska gå till henne nu när hon jobbar på världens mysigaste lilla salong på Odengatan. Den utstrålar LUGN redan innan man klivit över tröskeln så man får helt rätt känsla för att bli bortskämd några timmar! ;-)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tycker jag blev så lik dig nu när vi har så lika frisyrer :D

      Radera
  2. Haha kommer fasen inte ihåg vem som var vem ;D Håkan kanske kommer ihåg;)
    Men va fin du är!!! :) och snart ses vi!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, är ett mysterium! Ja jag känner mig så fin så i mitt nya hår, fast har en jäkla vagel nu så idag blir det inget egopick, haha, ser ut som Quasimodo eller nån....;) Ja, wiiiiie! Ska bli superkul, och jag är sjukt pepp på utgång, har inte ens sett åt en sådan sedan födelsedagsfesten :D

      Radera