torsdag 31 maj 2012

Blä

Hej hopp! Huh, är precis lika trött som när jag skrev imorse... Eller ännu värre. Har varit världens sämsta mamma hela eftermiddagen och knappt tagit mig upp ur soffan för mer än middagsfix och läggning. Tur lillan har roat sig själv väldigt mycket och då och då kommit och kramat mig, myst och läst bok. Gosgumman! Hon har blivit riktigt gó och vill gärna att man ska kramas och gosa när hon ska sova. Bäst man passar på innan det är för sent :-) Annars så värker nu min hals rejält och jag känner mig superhängig, ser verkligen fram emot att kliva upp vid 6 imorgon för att åka och visa upp bilen som någon vänlig själ har snott våra R-design-prylar ifrån. Vilka fina medmänniskor det finns....... SUCK! Ett plus är att jag känner mig riktigt fin i håret nu iaf, alltid nåt - hihi! Nej nu blir det plugg en liten stund till innan jag äntligen får gå och sova.


Hoppas på en bättre dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar