måndag 7 maj 2012

Duktiga!!!

God morgon! Bättre start på denna måndag hade nog inte gått att få. Skuttade ur sängen när klockan ringde kl 06:00. Slet på träningskläderna och mötte Felicia utanför porten. Det var inte ett moln på himlen, vattnet var spegelblankt och fåglarna kvittrade. Väldigt idylliskt! Tills vi kom springande frustande som jag vet inte vad. Haha :) Hann med lite "plankan" också (observera att det är därför Felicia ligger på bänken på bilden, vilar mellan plankorna - ingenting annat!!!! Haha, inga missförstånd om att vi legat och slappat nu inte!) Hemma efter en dusch och frukosten stod serverad, och lagom tills att jag tittade på mitt schema upptäckte jag att jag började en hel timme senare än vad jag trott. En timmes slappande i soffan med kaffekoppen. Som sagt, bästa måndagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar