måndag 28 maj 2012

Jag ska bara ...


Jag borde egentligen nu sitta och läsa om ledarskapsstilar och förbättringsarbeten i vården. MEN. Jag orkar inte. Jag har varit på skolan på förmiddagen och är nu så fruktansvärt trött att jag skulle somna på stört om jag la ner huvudet. Kanske har kvar lite sjukdom i kroppen? (Agnes vaknade med en nedrans hosta så vi var nog lite övermodiga igår...) Men oftast blir jag bara tröttare av att sova såhär mitt på dagen så istället kompromissar jag lite och sjunker ner i soffan med en chicklitbok som jag fick i julklapp och en kopp nybryggt kaffe i min nya muminmugg. Sa ju att jag var tvungen att köpa en lite somrigare för att passa årstiden och valet föll på denna säsongsmugg. Älskar´n. Ja, jag älskar alla mina muminmuggar! Blir en fröjd att dricka kaffe :-) Nä, kaffe och bok it is! Hoppas koffeinet får mig tillbaka till denna planet. Ha´de!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du kom igång efter kaffet <3 Vilken härlig mors dag du hade! Vi hade det också himla fint, i skärgården och myste :)
    Kram gullet!

    SvaraRadera