måndag 21 maj 2012

Mondaymorning

God morgon fina dag!

Idag matchar jag solen i en ny gul tröja när jag ska hänga på skolan för föreläsningar hela dagen. Är dock högst tveksam till huruvida det blir någon föreläsning eller ej i eftermiddag ;-) Det ryktas bli årets varmaste dag ute (om det tangerar gårdagen är jag mer än nöjd!), Sara och Agnes är hemma och väntar på mig och som grädden på moset har man ju vid det här laget kommit i kontakt med rätt mycket förbättringsarbeten redan (vilket föreläsningen handlar om). Och just det! Ingen lunch har jag heller med mig. Ja, ni hör ju. Risken är stor att det endast blir halvdag. ;-)

Och annars sitter jag här på T-banan och förundras över vilken otrolig skillnad det är att åka hemifrån strax innan 8 än strax efter 6. Man kan inte tro att det endast är drygt 1,5 timme som skiljer. Är dessutom riktigt energitankad efter denna händelserika roliga långhelg. Ska försöka få till ett blogginlägg om dessa underbara dagar ikväll :-) Nä men ha en fin måndag och njut av sommarvärmen alla ni som är välsignade med den ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar