tisdag 15 maj 2012

Den bästa.

Jag upprepar mig väl inte om jag säger att jag älskar den här tjejen? ;-) 

 

Goddag mina vänner!

Denna tisdag strålar solen igen, igår var det nämligen lite halvstorm här. Fast det hindrade inte mig och Agnes från att ge oss ut till lekparken. Och hörrni, sandleksaker - vilken hit! Jag kände mig totalt överflödig då Agnes var helt inne i sin hink och spade.

Idag är det dock ingen lekpark som gäller, idag är det istället så mycket plugg som jag bara kan som står på agendan. Inte speciellt kul, men välbehövligt. Och i eftermiddag får jag träffa bästaste Beckis igen. Wiiie, det var inte igår.

Ha en fin dag, nu ska jag dricka lite kaffe här.

Och just, charmtrollet ovan sov hela natten från normal läggtid till morgon utan något vällingintag alls. Brukar ALLTID vara ett så det är ett steg i rätt riktning, ser lovande ut lagom tills damen får eget rum :-) Fast..... efter endast EN natt är det kanske lite tidigt att ropa hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar