fredag 11 maj 2012

Can´t belive it!

AH, idag har jag gjort sista praktikdagen. Någonsin. Alla pissdagar är äntligen över, haha. Nä inte så, men det är väldigt speciellt att vara "praktikant" och på många sätt ska det bli skönt att slippa. Äntligen ska man få göra på sitt eget sätt! Och läskigt såklart, sjukt läskigt! Om en månad och en dag tar jag min examen, vart har åren sedan studenten tagit vägen? Fyra jäkla år har gått och jag har hunnit med (nåväl, så gott som) att bli sjuksköterska OCH fått en fantastisk liten dotter. Jag är så jäkla lyckligt lottad!

Efter min examensceremoni som kommer att äga rum i Blå hallen med min finaste familj (och några hundra andra studenter m. deras familjer hihi) ska vi, samt de närmsta vännerna som är på plats här nere, gå ut och äta middag. Blir en enkel tillställning och egentligen vore det väl på sin plats att jag styr upp något och bjuder alla på middag/mottagning.... men.... orken finns inte! Vi kommer vara mitt i flytt, jag har kämpat hårt hela våren och tyvärr så sätter min lilla studentekonomi stopp för att bjuda alla på restaurang, men jag hoppas ni inte tycker att jag är en bitter snåljåp nu kära ni :-) Väldigt kul och mysigt hoppas jag det blir iallafall.

Ja, kort och gott är jag bara jäkligt lycklig och stolt över att jag klarat mig såhär långt. Tjohooo! Nu ska jag njuta av en trevlig helg, hoppas ni gör det samma. Kram kram

En glad Hanna som gått ut Teknikprogrammet på Ådalsskolan i juni 2008.
Kunde inte ana då hur precis allt skulle falla på plats. Underbart!
Förresten är det ganska kul att jag har kvar allt om vår student på min gamla blogg. Minnen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar