onsdag 23 november 2016

Stortjejen Gitta Blander


Hon som man typ aldrig får knäppa kort på längre... Tur hon samarbetade under julkorts-sessionen ;-)
 
Här kommer iallafall ett litet hyllningsinlägg till Gitta Blander (som hon kallar sig själv).
Hon har sedan höstlovet varit utan blöja och är så himla duktig. Men inte nog med det, för 1,5 vecka sen rök även napparna. Jag var arg över något och sa "Nu slänger jag napparna!!". Sagt och gjort la jag undan dem, men tänkte för mig själv att de nog kommer fram till kvällen.... men Greta frågade inte efter dem på hela dagen. Vid läggning frågade hon, men godtog att de var borta och somnade sedan på fem minuter. Sedan dess har de inte kommit på tal många gånger, ibland säger hon lite surt att "mamma slängde mina tuttar"..... också har hon varit lite småarg (och jättearg) på mig till och från, men på det stora hela har det gått SÅ bra. Tycker det är häftigt att det kan gå så smidigt, något man bävat för så länge. Nappen har ju liksom hängt med från start och på slutet ville hon verkligen ha den hela tiden. Men nu är de borta och min lilltjej blev plötsligt en stortjej.

Och när man är så duktig får man gå på leksaksaffären och välja vad man vill. Greta valde denna Lucy-hund som hänger med överallt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar