onsdag 4 april 2012

7 år

Idag är det inte en extra fin dag bara för att jag gör min sista dag på praktiken och jag nu är ledig i 5 dagar, eller för att Agnes fyller 13 månader idag, eller för att vi ska åka till Vinliden och träffa familjen ... Fast dom sakerna gör ju att denna fina soliga dag känns fantastiskt bra såklart. Men det som gör dagen EXTRA extra fin är för att jag och Emil firar 7 år idag! Idag är det 7 år sedan lilla 16-åriga Hanna blev ihop med lilla 19-åriga Emil. :-) Tänk vad vi har gått igenom sedan dess. Flyttar, ända till Stockholm en av gångerna, studenten, pluggande, körtkortstagning, klättrande på karriärstegen, resor - och det största av allt såklart, tillsammans skapat den mest fantastiska lilla tjejen. Nog för att du retar gallfeber på mig ibland min kära, men jag ÄLSKAR dig så himla mycket. Du är min trygghet. Världens snällaste, finaste, lurigaste, virrigaste, galnaste och underbaraste Emil. PUSS ÄLSKLING ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar