torsdag 19 april 2012

Längtan...

Även fast jag fortfarande är så stressad att jag får ont i magen när jag tänker på allt jag har att göra så kan jag faktiskt nu även tänka att det får ett slut, och att det SNART är sommar. Efter dessa skit-månader har vi så otroligt mycket kul och spännande att se fram emot. Jag längtar! Och sen kom såklart Agnes oväntad genombrott som en otrolig energikick. Varje gång jag tänker på det blir jag så glad, det är så otroligt häftigt! Den gullisen har varit en liten solstråle idag så jag lever på det även fast jag nu sitter på tuben till Danderyd. Ännu en kväll på hjärtavdelningen, och jag kommer inte träffa en vaken Agnes förrän imorgoneftermiddag. Jaja, sen är det helg igen och vi har flera hel-dagar att se fram emot! :-) Förra helgen var vi i stan och hämtade lite inspiration till hur damens rum ska se ut, perfekt tidsfördriv och en perfekt påminnelse om vad som komma skall. Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Menå! Ugglan på väggen, vaaar finns den?! Jag letar efter nåt liknande till min bäbbes rum... Vaaar?! :)

    SvaraRadera
  2. Sjukt söt! :) Sprall i pub är detta foto taget!

    SvaraRadera