måndag 9 april 2012

Kärt återseende! ♥

BFF´s med likadana jackor, mössor och jeans. Sötast!

Tjingeling! 

Tittar in en snabbis för att säga hej. Idag har vi fortsatt på friluftslivet genom att ha en ute-dag, fast bara 100 meter hemifrån. Dessutom fick Agnes träffa sin BFF igen (och jag och Emil fick träffa våra vänner igen! Win-win) ;-) Vi har grillat korv, druckit rosé, lekt... allt i en salig blandning. Agnes och Elias blev så glada över att se varandra och gull-Elias kom fram och gav Agnes en puss det första han gjorde. Alltså hur gulligt kan det bli? Flera stycken hann hon få av charmknutten och en gång blev det platt fall (det är det som syns på bilden uppe till höger, haha, älskade ungar!) Nu har jag vinkat hejdå och Felicia och Vasse passar Emil, hehe. Själv sitter jag med näsan i böckerna och ska nu återgå till det. Hade råkat missa den lilla detaljen att jag har nationellt slutprov i sjuksköterskeutbildningen redan på fredag, så jag har det jag gör i veckan kan jag lugnt påstå....... Ha de fint söta ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar