måndag 2 april 2012

Måndag

God morgon! 
Måndag och ny vecka, fast jag är sådär dagvill som man blir när man jobbat helg - jag har onsdag i huvudet idag, fast ledighetsmässigt så blir det ju som en onsdag för mig då jag är ledig från och med torsdag ;-)  Detta är hur som helst min sista vecka på min geriatriska (65+) praktik, som både kan få ris och ros. Har varit lärorikt, ibland långtråkigt och vääääääldigt mycket pillerdelning och "samordning" (ringa kommuner, anhöriga, DSK, kortisboenden osv) för att sammanfatta det kort. Men nu ser jag så gott som klar på detta ställe och ser fram emot nästa praktik efter påsk, då jag ska vara på en hjärtavdelning i 4 veckor. 

Nej, nu ska jag kila iväg till tväret. Ha en fin måndag så hörs vi mer ikväll. Lite bilder på Agnes, och mig - där det syns hur sliten jag är nu ;-) Haha...


"Då då" säger Agnes och knatar iväg med sin gåvagn. Med Nin i. Hihi älskling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar