söndag 22 april 2012

Påsk 2012 - Dag 3

Med risk för att vara lite tjatig kommer här de sista påskbilderna upp. 

Påskafton, då vankades det en påsk-nin och påskägg till Agnes på morgonen. Påskägget innehöll majskrokar, russin och torkad frukt. Mmmmmmm, tyckte Agnes. Och snäll var hon och lät lilla kaninen smaka oxå :)

Under dagen var det sedan pimpeltävlingen som gällde. Inte favoritaktiviteten för Agnes på resan kan vi väl säga. Blev inte sådär jättekul för mig heller att kånka runt på en grinig tjej som grät konstant när hon inte sov. Emil däremot hade väldans kul, speciellt när han drog upp en gädda och kom femma i tävlingen :-D Sen åkte vi hem till stugan igen och gjorde oss lite påskfina. Eller ja, duschade för första gången och gjorde Agnes fin iallafall :-D

Lillgumman i finaste klänningen som Ingegerd stickat till henne och nu äntligen passade. :)
Agnes vilade, som hon gjorde mycket under en period. I soffan, sängen, på golvet, i sanden på lekparken osv. Väldigt gulligt såg det ut! Och på bild #2 går hon loss i vedkorgen.
Men då kom Moffa, i "skogens konung-mössan" som Agnes tyckte var lite läskig.
"Skogens-konung-mössan" jagade Agnes så hon flög fram över golvet.
Sen fortsatte Moffa att vara dum genom att öppna dörren som Agnes lutade sig mot, titta vilken förfärad min hon gjorde här när hon ramlade... Hahaha :-D
Påskägget och påsk-nin var kvar även på kvällen.
Och farsan went crazy.
Påskmiddag!
Agnes satt hos sin favvo! 
Hela gänget utom jag och Emil!
Ella och Victor
Min syster Sara
Japp, jag är den fina av oss ;-) hehehehe
Emil är också fin! Ja, alla är fina... Utom Sara ;-) Nääää skojade min kära syster, du ser inte ut som på kortet där uppe (????) ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar