onsdag 26 februari 2014

Morgonostund...

God morgon!



Vår exceptionella rutin att Emil fixar frukost så gott som vaaaarje dag håller i sig. Tror han gör det lika mycket för att rädda sitt eget skinn som för att göra mig glad ;) Han har det inte lätt ska jag erkänna. Jag måste ha min milda naturella yoghurt med rätt müsli, banan och hallon, och finncrisp med perfekt kokta ägg, och kaffe. Och Agnes måste ha sin smothie. Både jag och Agnes har allmänt väldigt kort stubin för tillfället, och när vi dessutom är hungriga är det inte nådigt. Haha, skrattretande i efterhand men när man är sådär irriterad så det bolmar rök ur öronen på en är det inte lika kul. Som tur är råder synen av detta uppdukade frukostbord allt som oftast bot på det, för stunden iallafall ;) Älskade Emil!

Lillskrotan som har samma temperament som mig tyvärr. Hoppas (kanske allra mest för Emils skull, hehe) att familjens tredje tjej får lite mer av hans ko-lugn, han som typ aldrig blir otålig, arg eller stressad. ;)

Nu: Arbetsförmedlingen! Ha en fin onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar