torsdag 15 december 2016

En älskad liten pojke

Idag bjuder jag på en bildbomb på den finaste pojken i världen.
Bara för att han är helt underbar och så söt så jag storknar.
 

 Han och jag har varit på BVC och dom där söta små pluttlåren har fått sig en omgång sprutor. Hua, tur det går över fort. Och någon kikhosta vill vi ju inte ha, så det är bara att bita ihop. Nu ligger han i vagnen och snusar gott... medan jag bakar, försöker mig på någon form av "tapas i julefterrätter" tills på fredag, men än så länge går det rätt dåligt tyvärr...
 
 
Innan liten knoppade så hann vi i alla fall ha lite fotosession. Det där dopet är det hög tid att börja styras för, typiskt nog var det stängt när jag skulle boka in en tid, så färdiga blir inte inbjudningskorten dag. Men - bild har vi iaf ;-) 


Emil fick rycka ut som bärhjälp till Lilleman.
 
 
Och som vanligt så blev det en och annan puss-attack.
 
Nej, bäst att jag pinnar på så jag hinner med mig idag. Ikväll vankas julbord på Hornöberget med kollegorna och ja hoppas Axel slipper feber och att Emil inte får det alltför hett om öronen, ensam hemma med alla tre.
 
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar