torsdag 23 februari 2017

Skrotigt

 
Goddag. Precis som jag ser ut på bilden känner jag mig idag. Överkörd av en buss typ... PMS, förkylning på uppsving med bihåleont och som grädden på moset alldeles för lite sömn sedan natten. Tack högre makter för Kaffe.
 
 
Jag och de nyfrissade pelargonerna känner oss ungefär lika idag :-)))

 
Och den här lilla rackaren har en stor del i det hela. Han tyckte nämligen att det var en bra idé att vara vaken ett par timmar mitt i natten inatt.... gaaaah! Älskade lilla bebis du är fantastisk, MEN kan du inte snart skärpa till dig med sömnen? Tur du är så fasligt söt annars hade du också hamnat på Köp och Sälj, hehe. En lite snorjärs är han fortfarande så vi fick återigen hoppa över babysimmet, kommer inte bli någon "baddare" efter nybörjarsteget kan vi konstatera ;-P Fikastunden med Kajsa och Ivar fick också ställas in, verkar som att i aldrig kommer få till en träff.. vet inte hur många vi fått boka fram.

 
Nej, nu sover den här lilla gosungen i alla fall (nu passar det minsann) och jag ska ta en dusch och åka på synkontroll. Var sisådär 10 år sedan sist så det blir spännande...
 
Ha en fin torsdag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar