tisdag 13 mars 2012

EN SKETEN JÄKLA TISDAG PRECIS SOM ALLA ANDRA VARDAGAR

God morgon tisdag! Här sitter jag och ska strax bege mig som vanligt, ska testa ta en senare tvärbana så jag kan stanna hemma 8 minuter längre än vanligt - men måste skyndaskynda vid bytet mellan tvärbana och t-bana, Stockholmsstressen you know ;-) Men.... Skulle jag inte gjort så idag så skulle jag ju inte hinna blogga. Gäller att prioritera.

Vet ni något sjukt? Jag är så arg och avundsjuk på Emil! Och ledsen och har dåligt självförtroende. Just nu har jag så himla mycket på praktik samtidigt som jag måste plugga på kvällarna. Det känns som att Agnes knappt känner mig längre medan Emil (det aset, allt är hans fel.... hehe) får vara hemma med henne hela dagarna, gå långa våriga promenader, titta på änderna, sitta på en bänk med kaffe och korsord i timmar, leka hur mycket han vill, se alla små utvecklingssteg....... medan jag SLITER. Jag är så fruktansvärt BITTER just nu och vill bara grina! Men det ska jag inte. Istället ska jag låta er ta del av Emil&Agnes mysiga gårdag som jag mer än gärna varit med på:


Nej hörni, up and away var det ja. Hemma igen om sisådär 11 timmar... love it.... Ha en fin tisdag! Njut ni mammalediga där ute.

2 kommentarer:

  1. Kraaaaam! Förstår att det känns skit, men Agnes kommer aldrig glömma dig :( Är snart i samma sits här, 6 veckor kvar typ :/ The end of an era, känns helt ofattbart.
    Men alla tider är bra tider! Du är grym som fixar plugget :)
    Kram gumman! (och vad fin Agnes var i klänningen, lilla pinglan ;))

    SvaraRadera
  2. haha helt förståeligt,jag skulle också vara så avundsjuk och bitter om jag var iväg hela dagarna och sambon var hemma och myste! Men vilka fina och vårlika bilder, super fina!

    SvaraRadera