torsdag 8 mars 2012

Frusen gårdag

Vår lilla chef!

God morgon TORSDAG! 

Har just ätit frukost och ska strax börja bege mig mot ytterligare en dag på Danderyds Sjukhus. Igår var det jobb-kväll, och på dagen skulle vi därför göra en utflykt med Elias och Felicia. Gick sådär,  milt uttryckt. Kalla fingrar, vilda storbarn och ledsna småbarn. Agnes var så ledsen att jag fick bära henne vissa sträckor tillbaka. Har aldrig sett henne så (iallafall inte när hon är på in favvoplats vagnen), men när vi var i tryggt förvar på tvärbanan och jag kunde ha henne i knäet så fick jag svaret på den oupphörliga gråten - de små tårna var ju iskalla trots tre lager...

Jaja, det lugnade till sist ner sig men nästa gång ska hon allt få svettas i stället, lillgumman. Håller för övrigt på att knåpa ihop ett inlägg om Agnes födelsedag som aldrig vill bli klart, men förhoppningsvis ikväll. Nej, dags att rusa. Varför väntar jag ALLTID in i det sista?

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar liten tuffis! <3

    Roligt att du gillade bilderna, tyckte inte att jag hann fota så mycket. Var ju tvungen att hålla koll på min unge vid gottebordet ;)
    Puss!

    SvaraRadera