tisdag 27 mars 2012

Hej Vera!

HEJ! Åh jag är så glad glad glad. Helt galet vad det händer grejer för oss nu, saker som kommer förändra våra liv i framtiden! *DRAMAQUEENE* Får för tillfället nypa mig i armen både en och två gånger för att inte tro att jag drömmer :-) Aja, får precisera vid ett senare tillfälle. Och på tal om roligheter så kan ni få se lite bilder från vår lördag då vi ÄNTLIGEN fick äran att träffa VERA. Söta söta lilla Vera, som är dotter till Emils kusin Nicke och hans Elin, och föddes i början på januari. Och som grädden på moset blev vi bjudna på grillat och kunde sitta ute på terassen och sola. Och som ännu mer grädde på grädden på moset så tog Agnes hela fem steg där på terassen. Fint minne!

Sötaste lilla Vera!
Jo, Nicke och Ludde är bra gulliga dom med :D
Agnes fick provåka "Onkel Nickes" skoter medan Vera tittade på ;-)
Agnes är väldigt förtjust i Voff voff, och blev himla glad att se hund-Nicke :) (Hihi, ja. Det är två Nicke i deras familj.)
"Hejdå lilla tremänning, ses snart igen, då ska jag lära dig allt jag kan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar