fredag 2 mars 2012

På skolan, men drömmer mig ut! ;)

Mars... Vilken månad! Dessa vårkänslor är bara fantastiska ju. Sen att man minns känslorna för ett år sedan gör inte saken sämre. I fjol denna dag hade vi gått en vecka och två dagar över tiden, vi besökte barnmorskan för sista gången (fast det visste vi inte då) och jag mådde pyton och hade fått havandeskapsförgiftning med huvudvärk, högt blodtryck och sjuk svullnad. Trots detta var man LYCKLIG och längtade så tills man skulle få träffa Lill (som Agnes hette de 9 månaderna hon tillbringade i min mage och numera heter i mellannamn). Ja ni, MARS... Bästa månaden :) Dessvärre är jag denna (egentligen lediga) dag på skolan för att lyssna på två c-uppsatser. Ytterligare ett minus med att byta skola... Sammanlagt 2,5 dagar har jag gått på detta trots att jag gjorde min c-uppsats, opponering samt respondering (och lyssnade på flera) på KI. Men men, fyra är nu lyssnade på - ett seminarium kvar och efter det tar jag HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar