söndag 4 mars 2012

Kalaspingla

Agnes ett dygn gammal
Agnes 1 år, en riktig liten kalaspingla som ser såhär nöjd ut för att vi precis när jag knäppte sjöng "Ja må hon leva" för henne. Åh, vad vi älskar den här tjejen!!! 

Nu börjar vi närma oss "nedkomst-tiden" här. Ett år och en timme sedan jag fick Agnes på mitt bröst för första gången ♥ Det bästa som hänt i mitt liv. Fantastiska underbara lilla flicka, en riktig liten busunge samtidigt som hon är så snäll och omtänksam. Hon anpassar sig till så gott som allt, medan när hon är på "det" humöret säger nej med hela kroppen, bokstavligen. Jag blir helt sentimental här, känslosamt med födelsedag tydligen. Aldrig kunde man drömma om att livet kunde bli så mycket bättre, så otroligt underbart. Agnes du ska veta att jag och pappa älskar dig så otroligt, otroligt mycket och alltid kommer finnas här för dig, år efter år. ♥

2 kommentarer:

  1. Jag fäller en tår för det vackra du har skrivit <3 Återigen, grattis till världens finaste Agnes! Hoppas att dagen har varit fantastisk!

    Och du, jag var också himla sentimental på 1- årsdagen :)

    SvaraRadera
  2. Kikar in och hälsar grattis till Agnes på 1-års dagen! Det är verkligen känslosamt med födelsedag, jag har känt likadant hela dagen. Svårt att fatta att ett år gått så fort och att våra små inte längre är så små. Många kramar från mamman till en till tjej som blir 1 år idag. :)

    SvaraRadera